LINK4 z nagrodą Kantar 2022 za efektywną komunikację marki
Firma LINK4 została uhonorowana prestiżową nagrodą Kantar Polska. Wyróżnienie przyznawane jest za najbardziej efektywną komunikację marki ubezpieczeniowej.
Ideą nagrody przyznawanej przez Kantar Polska jest wyróżnienie tych instytucji finansowych, które w ciągu minionego roku najefektywniej kreowały swój wizerunek i dzięki temu zyskały zaufanie i zaangażowanie swoich klientów. W imieniu spółki LINK4 nagrodę odebrała Patrycja Kotecka, członek zarządu.
– To dla nas szczególne wyróżnienie, bo przypadające na wyjątkowy czas pandemii. Mimo obiektywnych trudności, z którymi musiała sobie radzić cała branża ubezpieczeniowa, osiągnęliśmy rekordowe wyniki sprzedaży poprzez call center, a to także zasługa ugruntowanej siły naszej marki jako wiarygodnego ubezpieczyciela w niepewnych czasach – mówi Patrycja Kotecka.
Towarzystwo Ubezpieczeniowe LINK4 znane jest ze swej serii wielokrotnie nagradzanych przebojowych reklam. W zeszłym roku wyśpiewały je po raz pierwszy dwie wokalistki młodego pokolenia Sylwia Przetak i Daria Reczek, promując ofertę ubezpieczeń komunikacyjnych LINK4 w rytmie przebojów Tiny Turner i O-Zone. W tym roku szykuje się kolejna porcja ubezpieczeniowych hitów, ale jakich to na razie tajemnica.
– Konsekwentnie budowany wyrazisty wizerunek LINK4 przekłada się na zaufanie klientów i nawet w trudnych czasach pozwala nam odnosić marketingowe sukcesy. W ostatnim roku sprzedaż składki w kanale direct pobiła kolejny rekord, z czego jestem szczególnie dumna. Silna pozycja w sektorze sprzedaży bezpośredniej to od lat znak rozpoznawczy LINK4 i zobowiązanie do wciąż lepszych wyników – dodaje Patrycja Kotecka.
Nagroda Kantar przyznawana jest za najskuteczniejszą kreację wizerunku marki ubezpieczeniowej. Laureaci nagrody wyłaniani są na podstawie badania rozpoznawalności przeprowadzonego przez Kantar Polska.
Innowacyjność i wprowadzanie prostych rozwiązań w ubezpieczeniach docenione! LINK4 został uhonorowany tytułem Marka Godna Zaufania 2023 jako zwycięzca w kategorii: Wysoki A-IQ, czyli firma, która najlepiej wykorzystuje sztuczną inteligencję w swojej działalności. Prestiżowy ranking organizuje co roku miesięcznik „My Company”.
Badanie zostało przeprowadzone już po raz ósmy. Na zlecenie wydawcy miesięcznika My Company firma badawcza Kantar Polska SA przeprowadziła ankietę wśród firm i podmiotów gospodarczych sektora MSP. W sondażu wzięło udział 1 110 respondentów. W każdej z kategorii, w spontanicznym wyborze, można było wskazać tylko jedną markę – tę, którą darzy się największym zaufaniem. LINK4 znalazł się w elitarnym gronie 25 firm wyróżnionych tytułem Marka Godna Zaufania 2023 jako zwycięzca kategorii: Wysoki A-IQ, czyli firma, która najlepiej wykorzystuje sztuczną inteligencję w swojej działalności.
Będzie to niezwykłe pięciodniowe wydarzeni, w którym biorą udział młodzi ludzie w wieku od 18 do 35 lat z całej Europy i nie tylko. Wśród zaproszonych młodych i tych, którzy się zapisali, są również osoby z Ameryki Południowej, Północnej, z Bliskiego Wschodu, z Azji czy z Afryki, jednak najwięcej będzie Polaków. Jesteśmy najliczniejszym krajem, pierwszym językiem, podczas tego spotkania - wskazał brat Maciej z ekumenicznej, monastycznej Wspólnoty z Taizé.
Brat Maciej jest zakonnikiem od 15 lat. To jeden z pięciu Polaków we Wspólnocie z Taizé, obok braci Marka, Krzysztofa, Wojciecha i Adama. „Nasza wspólnota znana jest przede wszystkim z tego, że w Taizé, w Burgundii, przyjmujemy rokrocznie dziesiątki tysięcy młodych ludzi na tygodniowe rekolekcje. Ale również jesteśmy znani z tego, że przygotowujemy Europejskie Spotkania Młodych. Takie Europejskie Spotkania Młodych trwają już 48 lat, jako pielgrzymka zaufania przez ziemię” - podkreślił brat Maciej.
Od 18 stycznia 2026 r. Kościół greckokatolicki w Polsce w pełni przejdzie na powszechnie obowiązujący kalendarz gregoriański. Oznacza to, że zarówno święta stałe (np. Boże Narodzenie), jak i ruchome (np. Wielkanoc) będą obchodzone w tych samym czasie, co w Kościele rzymskokatolickim. Stosowany do tej pory kalendarz juliański prowadził do sporych rozbieżności w terminach.
Od 18 stycznia 2026 roku (od Niedzieli Zacheusza) w całym Kościele greckokatolickim w Polsce Wielkanoc oraz inne święta ruchome obchodzone będą według kalendarza gregoriańskiego.
W związku z tym, iż od dnia 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) uprzejmie Państwa informujemy, iż nasza organizacja, mając szczególnie na względzie bezpieczeństwo danych osobowych, które przetwarza, wdrożyła System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w rozumieniu odpowiednich polityk ochrony danych (zgodnie z art. 24 ust. 2 przedmiotowego rozporządzenia ogólnego). W celu dochowania należytej staranności w kontekście ochrony danych osobowych, Zarząd Instytutu NIEDZIELA wyznaczył w organizacji Inspektora Ochrony Danych.
Więcej o polityce prywatności czytaj TUTAJ.