Reklama

Wiadomości

Poczta Polska: telefon do kuriera

Od początku lutego br. odbiorcy przesyłek kurierskich Poczty Polskiej dostają smsowe powiadomienia z numerem telefonu kuriera, który doręczy im paczkę. Nowe rozwiązanie umożliwia klientowi kontakt z kurierem i zwiększa komfort obsługi. Przesyłki kurierskie Poczty Polskiej codziennie doręcza 3500 kurierów.

[ TEMATY ]

poczta polska

niekverlaan/pixabay.com

Bądź na bieżąco!

Zapisz się do newslettera

Wprowadzona funkcjonalność daje klientom możliwość bezpośredniego skontaktowania się z kurierem doręczającym przesyłkę i uzgodnienia godziny jej przekazania. Dzięki temu odbiorca przesyłki oszczędza czas, a kurier Poczty Polskiej wygodniej zaplanuje trasę przejazdu. W rezultacie zwiększa się skuteczności doręczeń oraz satysfakcja klientów z poziomu obsługi. Pilotaż informatycznego rozwiązania odbył się jesienią ubiegłego roku na terenie Warszawy. Od lutego smsowe powiadomienia funkcjonują już we wszystkich lokalizacjach w kraju.

W dzień wizyty kuriera klienci dostają wiadomość o przykładowej treści: „W dn. 2018-02-12, kurier Adam będzie próbował dostarczyć Twoją przesyłkę nr EE143256789PL. Kontakt do kuriera: tel. 987 654 321” .

Pomóż w rozwoju naszego portalu

Wspieram

– Umożliwienie kontaktu klienta z kurierem pozwoli na zmniejszenie liczby sytuacji, gdy kurier próbujący dostarczyć paczkę nie zastaje nikogo pod wskazanym adresem. Jeśli chcemy, aby odbiorca przesyłki kurierskiej został uprzedzony o doręczeniu pamiętajmy o podaniu jego telefonu na etykiecie adresowej przy nadawaniu paczki – tłumaczy Michał Gawryluk, kierownik Działu Rozwoju Usług KEP w Poczcie Polskiej – Smsowe powiadomienie o numerze telefonu kuriera należy do nowości na rynku logistycznym, większość firm nie może się nim pochwalić. Poczta, decydując się na takie rozwiązanie, wyprzedza konkurencję i zwiększa satysfakcję swoich klientów.

Reklama

Rynek kurierski jest konkurencyjnym obszarem biznesu. Firma, która chce na nim zajmować pozycję lidera i wyznaczać nowe trendy musi szukać innowacyjnych rozwiązań i możliwości doskonalenia usług. Kluczem do efektywności są rozwiązania cyfrowe, które zmniejszają liczbę czynności wykonywanych przez człowieka i umożliwiają stały wzrost liczby obsługiwanych przesyłek bez generowania nowych kosztów.

Polski rynek e-handlu jest obecnie jednym z najszybciej rozwijających się w Europie. W 2017 r. Poczta Polska dostarczyła ponad 120 mln paczek i przesyłek eCommerce. Zgodnie ze strategią rozwoju firma planuje zwiększać swoje udziały w segmencie usług paczkowych i kurierskich i doskonalić jakość usług.

W listopadzie 2017 r. wszyscy kurierzy Poczty Polskiej zostali wyposażeni w terminale płatnicze, dzięki którym klient nie musi mieć przy sobie gotówki odbierając przesyłkę zamówioną za pobraniem. Transakcje kartą lub BLIKIEM zwiększają komfort korzystania z usług oraz skracają czas obsługi klienta. Stale rozwijana jest też sieć punktów odbioru przesyłek, do których poza placówkami pocztowymi należą: stacje Orlenu, kioski Ruchu oraz sklepy sieci Żabka i Freshmarket.

2018-02-12 12:08

Oceń: 0 0

Reklama

Wybrane dla Ciebie

Elektroniczny Listonosz w akcji

[ TEMATY ]

poczta polska

laciatek/Fotolia Fotolia

Od 1 marca 2016 r. Poczta Polska świadczy usługę elektronicznego potwierdzania odbioru z wykorzystaniem tabletów przy użyciu dedykowanej aplikacji Mobilny Listonosz Od czasu wprowadzenia tej usługi Poczta Polska doręczyła już ponad 40 milionów przesyłek z elektronicznym potwierdzeniem odbioru (EPO). Rekordowy był czerwiec br. z ponad 4 mln doręczonych EPO. Osiąganie tak dobrych wyników umożliwiło wyposażenie listonoszy w ponad 23 tys. tabletów oraz wdrożenie innowacyjnej aplikacji Mobilny Listonosz.

– Mobilny Listonosz to jedno z największych wdrożeń platform mobilnych w Europie – mówi Tomasz Jeruzalski, dyrektor zarządzający Pionem Infrastruktury i Telekomunikacji Poczty Polskiej.

CZYTAJ DALEJ

Kto przeprosi panią Annę?

2024-05-22 07:07

[ TEMATY ]

punkt widzenia

Samuel Pereira

Materiały własne autora

Samuel Pereira

Samuel Pereira

„Anna Michalska została odwołana z funkcji rzeczniczki prasowej Straży Granicznej. Była twarzą kryzysu na granicy Polsko-Białoruskiej. Zasłynęła zdaniem „Dzieci z Michałowa? Mój ulubiony temat” – komunikat takiej treści 25 stycznia br. wyrzucił z siebie pan Artur Molęda z TVN24.

Cóż, w „uśmiechniętej Polsce” musimy się przyzwyczaić, że o takich zmianach kadrowych dowiadujemy się od „zaprzyjaźnionej stacji”, nawet jeśli akurat w tej sprawi przekazanie informacji o odwołaniu kpt. Michalskiej akurat przez TVN24 to wyjątkowa potwarz, biorąc pod uwagę to co wyprawiała ta stacja w czasie ruskiej operacji na polskiej granicy z Białorusią. Jego treść to kolejny element tej polityki dezinformacyjnej, bo „dzieci z Michałowa” tak cynicznie wykorzystane przez polityków ówczesnej opozycji były tak częstym tematem „pytań” zaprzyjaźnionych reporterów, że kiedyś kpt. Michalska rzuciła „mój ulubiony temat”, co zostało perfidnie wykorzystane przeciwko niej.

CZYTAJ DALEJ

Warszawa: Zofia Czekalska "Sosenka" spoczęła na Powązkach Wojskowych

2024-05-23 14:34

[ TEMATY ]

Zofia Czekalska

PAP/Szymon Pulcyn

Zofia Czekalska ps. Sosenka, powstańcza łączniczka w zgrupowaniu "Chrobry II", sanitariuszka spoczęła w czwartek na Powązkach Wojskowych. Zmarła 14 maja w wieku 100 lat. Pośmiertnie została odznaczona Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski. Pogrzeb poprzedziła Msza żałobna w bazylice Świętego Krzyża.

"+Myślcie o innych, pomagajcie słabszym+ – takie było przesłanie Pani Zofii. Tym wartościom była wierna przez całe swoje długie życie. Dawała temu wyraz od młodości, najpierw działając w harcerstwie, a następnie uczestnicząc w Powstaniu Warszawskim jako łączniczka i sanitariuszka w Śródmieściu, gdzie niosła pomoc rannym podczas nierównej walki z niemieckimi okupantami. Swoją odwagą, dzielnością, wytrwałością i poświęceniem zasłużyła na podziw i wieczną pamięć" – napisał w liście skierowanym do uczestników uroczystości pogrzebowych prezydent RP Andrzej Duda z małżonką Agatą Kornhauser–Dudą.

CZYTAJ DALEJ

Reklama

Najczęściej czytane

W związku z tym, iż od dnia 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) uprzejmie Państwa informujemy, iż nasza organizacja, mając szczególnie na względzie bezpieczeństwo danych osobowych, które przetwarza, wdrożyła System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w rozumieniu odpowiednich polityk ochrony danych (zgodnie z art. 24 ust. 2 przedmiotowego rozporządzenia ogólnego). W celu dochowania należytej staranności w kontekście ochrony danych osobowych, Zarząd Instytutu NIEDZIELA wyznaczył w organizacji Inspektora Ochrony Danych.
Więcej o polityce prywatności czytaj TUTAJ.

Akceptuję